MOJ VLOG

VLOG sem začel snemati čisto "po nesreči". S kolegom Andrejem sva se zmenila za trening na Šmarni gori. "A prnesem GoPro sabo pa se mal posnameva", je vprašal. "Pa dej ane." In tako sem prvič v roke dobil pripomoček, ki je danes z menoj skoraj vsepovsod. Rad snemam predvsem doživetja na treningih in tekmah. Saj veste, slika pove več kot 1000 besed in včasih je res tako, da človek samo obmolkne ob naravnih lepotah.

Moji zadnji vlogi...

VLOG #305 - Tek k Sv. Primožu in skok na Veliko planino

Domačo temo, Tek k Sv. Primožu, že 6 let nisem izpustil. Še vedno sem v lovu na rekord, vendar letos sem imel enostavno tako izčrpane noge, da sem tekel zelo počasi (zame). Po tekmi sem pred podelitvijo skočil še na vrh Velike Planine, saj sem bil tokrat sam. Velikonočni “žegn” je tako še bolj teknil.

VLOG #304 - Mali kraški maraton 2024 I Sežana I Polmaraton

Še danes mi ni jasno, kako sem s tako hudim muskelfibrom sploh pretekel polmaraton. Na Mali kraški maraton vedno rad pridem, saj je trasa zelo lepa, všeč pa mi je tudi vzdušje. S taktičnim tekom sem uspel zmagati, vsekakor pa ta kombinacija s Tekom čez Škabrijel ni bila ravno pametna.

VLOG #303 - Tek čez Škabrijel I Pregledna tekma za EP

Tek čez Škabrijel je bila pregledna tekma za EP, ki bo letos konec maja v Franciji, zato sem bil zelo motiviran. Trije krogi čez Škabrijel so me dodobra zdelali, vendar trasa je bila vrhunska. Po tekmi smo jedli še odlične kalamare in pa palačinke v gostišču Kekec, nato pa se odpravili na Kras, kjer smo prenočili.

VLOG #302 - Kokoš Trail 2024 🐔

Kokoš Trail vsako leto rad obiščem, saj organizator vedno zagotovi drugo traso. Topel primorski zrak nam je vsem dobro del, jaz pa sem naredil super trening in zmagal. Z nami je šel tudi Bobi, saj smo bili njegove varuške čez vikend in bi se nam preveč smilil, če bi ostal sam doma v pesjaku.

VLOG #301 - Monaco City Trail 2024 🥇

“Originalna” izvedba traila v Monaku bi morala potekati do gore Agnel, ki leži 1300 metrov nad morjem, vendar jo je dobesedno “odplaknilo” močno deževje. Namesto tega smo lahko tekli “City Run”, ki me je pozitivno presenetil. Dejansko je šlo za trail po mestu, seveda pa je bilo zaradi naliva vse skupaj malo težje. Za iztek sem naslednji dan še malo raziskal Monako.

VLOG #300 - Med bogataši v Monaku 💸

Tomo me je povabil v Monako na nek nov trail, ki so ga organizirali kot dodatek k tradicionalni “5-ki”. Morda pa nekoč preraste v močno tekmo. Vsekakor sem bil impresioniran nad življenjskim standardom, predvsem pa sem večkrat skočil na pečino nad Monakom, od koder je fantastičen razgled.

VLOG #299 - KZTL I Okoli posestva Brdo

Elija je za svoj 5. rojstni dan dobil novo kolo in seveda ga je bilo treba takoj preizkusiti. Odpravili smo se na KZTL okoli posestva Brdo. Sicer še nisem nevem kako hiter, vendar trening je bil kot vedno odličen, da ne govorim o super družbi.

VLOG #298 - Božični tek na Jošta in domov

Božično večerjo si je potrebno zaslužit. Skupaj smo šli na KZTL na Jošta nad Kranjem, gor nekaj malega pojedli, nato pa sem od vznožja domov kar tekel. Francoska solata in losos sta tako bistveno bolj teknila.

VLOG #297 - Miklavžev tek 2023 I Tekma "iz kavča" 🎅

Cel mesec sem se boril s tekaško poškodbo, za katero še danes ne vem, kaj je sploh bila, tako da sem na letošnji “Miklavžev tek” šel praktično “iz kavča”. Trpel sem kot že dolgo ne, seveda pa je bil tudi čas slabši, nas pa je pričakala lepa zimska kulisa, saj je čez noč padlo nekaj malega snega. Brez kopanja v Snoviku po tekmi seveda ni šlo.

VLOG#296 - Dan na Krasu I Hotel Maestoso I Lipica I Škocjanske jame

Po končanem “Tekaškem pozdravu jeseni” smo lahko tudi ostali na Lipici, saj nam je organizator zprijazno zagotovil prenočitev v hotelu Maestoso. Uf, kako prijetno je bilo… Naslednji dan smo se med potjo domov ustavili še v Škocjanskih jamah in se sprehodili skozi te neverjetne podzemne “sobane”.

VLOG #295 - Tekaški pozdrav jeseni 🍂 I Lipica

Na “Martinovo” smo se odpravili v Lipico na Tekaški pozdrav jeseni. Oddelal sem super lepo tekmo in preživeli smo krasen dan z ogledom kobilarne. No, izvzemimo to, da smo zvečer ždeli na urgenci, saj je imel Elija skoraj 40 vročine…

VLOG #294 - Grossglockner Mountain Run I Julij 2023

Druga sobota v juliju je zame že 4. leto zapored rezervirana za tek pod Grossglockner. Tek iz Heiligenbluta do Franz Josefs Höhe je eden izmed najlepših tekov, na katerih sem do sedaj bil. Trasa teče po slikovitih pobočjih nad ledeniško reko in jezeri, v drugi polovici pa je celo stalno viden sam najvišji vrh Avstrije.

VLOG #293 - Kokoš Trail I Marec 2023

VLOG #292 - Sestra se poroči I Poroka 23.09.2023

Pa je ena Bečanova manj. Na predzadnjo soboto v septembru smo bili svatje na poroki moje sestre. Pred poročno mašo je bila na sporedu šranga, še pred tem pa sem se našemil v “Lucio” in skušal Klemna prepričati, da sem jaz “prava” – ni ratalo 😁

VLOG #291 - Dan v Terme 3000 I Moravske Toplice I Prekmurje

Vsi štirje smo izkoristili najino poročno darilo od Jasmininih staršev, in sicer dopust v Panonski vasi v Moravskih toplicah. Bilo je super, saj ni bilo nobene gneče, zato smo se lahko v miru kopali. Zadnji dan si je Elija zaželel toboganov in komaj smo ga spravili ven. Brez strahu se je spuščal in tekal nazaj na vrh po stopnicah.

VLOG #290 - Trofeo Nasego 2023 I Casto I WMRA World Cup I Italia

Na Trofeo Nasego sem štartal pogumno, vendar v mojih nogah ni bilo prav veliko. Na 8. kilometru sem prestavil v “reduktor” in tako v trening tempu nadaljeval po trasi. Odstopiti nisem želel, saj se mi to ne zdi športno, temveč užival na progi tudi v drugačni vlogi.

VLOG #289 - Vertical Nasego 2023 I Casto I WMRA World Cup I Italia

Ko sem bil letos že 3x bolan, sem mislil, da bo s tem konec… Pa ni bilo. Že na poti v Casto sem se počutil slabo, rezultat na Vertical Nasego pa je povedal svoje. Škoda, vendar ni kaj, pride takšna sezona. Vseeno je bil vikend poln lepih doživetij in dobre volje.

VLOG #288 - Fletta Trail 2023 I Malonno I Italia

Končno tekma, na katero sem ponosen! Dan prej mi ni šlo najbolje na vertikalu, vendar sem obdržal pozitivno energijo in jo pretopil v dober nastop na Fletta Trailu. To je že moja četrta udeležba, kar pomeni, da progo dobro poznam in to sem tokrat tudi izkoristil.

VLOG #287 - Challenge Stellina 2023 I Susa I Piemont I Italija

Uf, tokrat sem imel v glavi le en cilj – poloviti vsakega, k iga zagledam pred seboj. V Suso sem se odpravil sicer šele drugič in tokrat nisem imel možnosti nastopiti na originalni različici, ki je mimogrede ena izmed najlepših in najtežjih prog, ki sem jih kdajkoli tekel. Dež nam je dodobra skrajšal progo, vendar odrezal sem se zelo dobro. Končno!

Vse ostale pa si lahko pogledate na mojem YouTube kanalu